درمان قبل و بعد از لیپوساکشن

امواج فوکوس شاک ویو به دلیل توانایی ترمیم و بازسازی بافت ها ، تقویت گردش خون و گردش خون لنفاوی ، عادی سازی تمام فرایند های فیزیولوژیکی بدن و پوست ، تحریک و دوباره فشرده سازی عمیق (بافت چربی و همبند) در زمینه پزشکی زیبایی و جراحی نیز مورد استفاده گسترده قرار می گیرند.

اغلب ، پس از درمان استاندارد لیپوساکشن (مکش چربی اضافی از طریق کانول) ، منطقه تحت درمان ممکن است غیر همگن و با وجود باقی مانده از تجمع چربی غیر فشرده زیر جلدی باشد ، در نتیجه با چشم غیر مسلح و لمس قابل مشاهده است و به طور قطع غیر زیبا و ناخوشایند است.

درمان قبل و بعد از لیپوساکشن

در این حالت ، دستگاه شاک ویو فوکوس یک پشتیبانی ایده آل و همچنین ابزاری ضروری برای درمان مناطق پس از لیپوساکشن به منظور فعال سازی مجدد کلیه فرایند های ترمیمی، تحریک گردش خون و لنفاوی ، اکسیژن رسانی به بافت ها و مهمتر از همه بازسازی مجدد است. بر طرف کردن نقص های قابل مشاهده ، بازسازی پوست و استحکام بافت ، بهبود ترمیم کلیه عملکرد های فیزیولوژیکی ناحیه تحت درمان. در همان زمان ، تحریک فیبروبلاست ها ، الیاف کلاژن و الاستین اتفاق می افتد ، که باعث ترمیم و بهبود رنگ پوست و محل اتصال پوست و اپیدرم می شود.

درمان با دستگاه فوکوس شاک ویو نیز قبل از انجام لیپوساکشن برای آماده سازی پوست و نرمتر کردن چربی و روان بودن آن توصیه می شود ، بنابراین از تجمع چربی نا زیبای باقی مانده و از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست جلوگیری می شود.

از دستگاه فوکوس شاک ویو می توان برای درمان تمام مناطق بدن که تحت تأثیر تجمع چربی و از دست دادن فرم و سفتی پوست قرار دارند ، استفاده کرد.

لیپوساکشن چیست؟

دکتر فرشید مالکی با تاسیس کلینیک درمانی و زیبایی در کشورهای انگلیس، ایرلند و ایران به ارائه ی خدمات به بیماران اشتغال دارند و از به روزترین روش ها و دستگاه ها برای درمان بیماران استفاده می کنند. لیپوساکشن یک روش جراحی برای برداشتن چربی های اضافه ای است که در بدن ثابت شده اند و با رژیم غذایی و ورزش نیز از بین نمی روند. جمع شدن پوست بعد از عمل باعث می شود درصد موفقیت آمیز بودن این عمل برای کسانی که پوست آن ها قابلیت کشیده شدن دارد، بیشتر باشد. لیپوساکشن روشی برای کم کردن وزن نیست و فقط چربی های اضافی را برمی دارد. این روش به از بین بردن سلولیت و ترک های پوستی نیز کمکی نمی کند. برداشتن سلول های چربی در این عمل باعث کم شدن سایز می شود ولی در صورتی که بیمار بعد از عمل رژیم غذایی مناسبی نداشته باشد احتمال برگشت چربی ها وجود دارد. بعد از انجام عمل بروز برخی از عوارض طبیعی است و ممکن است بیمار به آن ها دچار شود. این عوارض شامل ابتلا به عفونت، اسکار و برآمدگی پوست است. لیپوساکشن برای بهبود ظاهر و زیبایی اندام موثر است. برای افرادی که وقت و درآمد کافی داشتن باشند داشتن خواب مناسب، ورزش و تغذیه ی خوب، نیاز به انجام جراحی را از بین می برد. در صورتی که فرد با انجام ورزش و رژیم غذایی به نتیجه دلخواه نرسیده باشد انجام این عمل توصیه می شود. انجام لیپوساکشن در نواحی مختلف بدن مانند، شکم، پشت، باسن، قفسه ی سینه، ران ها، پهلوها، خط گردن و زیر چانه و قسمت فوقانی بازوها قابل اجرا است. برای افراد زیر هجده سال و کسانی که مبتلا به بیماری هایی مثل، بیماری عروق کرونری، ضعف سیستم ایمنی و دیابت هستند این عمل به هیچ وجه انجام نمی شود.

مزایای لیپوساکشن اصفهان

لنف ادم در دست ها و پاها ایجاد دردهای مزمن می کند. بروز ادم و التهاب به دلایلی چون تجمیع طولانی مدت مایع در بافت ها است. با انجام این عمل درمان تا حد زیادی انجام می شود. در برخی مردان تجمیع چربی در سینه های آن ها بسیار زیاد و غیر طبیعی است که با عمل لیپوساکشن این مشکل رفع می شود. به این عارضه ژنیکوماستی می گویند. برای افرادی که به دلیل کم کردن وزن زیاد دچار شل شدگی پوست شده اند برداشتن چربی ها باعث سفت شدن بدن و جمع شدن پوست های اضافی است.

انواع لیپوساکشن اصفهان

تامسنت یکی از محبوب ترین روش های جراحی لیپوساکشن است. بعد از انجام بی حسی محلول سالین به زیر پوست ساکشن می شود و چربی ها با کمک لوله های مخصوص بیرون کشیده شده و ساکشن می شوند. در لیپوساکشن خشک احتمال کبودی و خونریزی زیاد است به همین دلیل از این روش استفاده نمی شود. قبل از برداشتن چربی در این روش مایعی به بدن تزریق نمی شود. برای نواحی ای که قبلا لیپوساکشن در آن ها انجام شده است و سینه و نواحی پشت در آقایان، از این روش استفاده می شود، در این جراحی ارتعاشات اولتراسونیک سلول های چربی را منهدم می کند و چربی ها به سهولت ساکشن می شوند. در لیپوساکشن به کمک قدرت به دلیل حرکت کانولا چربی ها راحت بیرون کشیده می شوند. در روش لیپولیز به کمک لیزر باید از مایع تامسنت استفاده شود. به کمک جراحی لوله ای به داخل بدن فرستاده می شود و حرارت به چرب های زیر پوست می رسد. بافت چربی با ضربه شکسته می شود و به کمک ساکشن خارج می شود. با قدرتی که لیزر دارد چربی ها ذوب می شوند. جریانی که لیزر با دما و حرارت ایجاد می کند باعث آسیب کمتر به بافت ها می شود.