پشتیبانی از بیماران بین المللی

بسیاری از بیماران ما جهت جراحی های پا و مچ پا از خارج از کشور ایران و مخصوصاً از کشور های همسایه به دکتر فرشید مالکی مراجعه می کنند. هنگام تنظیم یک سفر لطفا به موارد ذکر شده در پایین توجه فرمایید :

ویزا :

ما به دلایل پزشکی مستقیماً درگیر درخواست ویزا برای ورود به کشور نیستیم. درخواست ویزا و موارد مربوط به اخذ ویزا، مربوط به خود بیمار می باشد و گرفتن ویزا چیزی است که هر بیمار بسته به شرایط خود مجبور به تنظیم و دریافت آن می باشد با این حال مطب دکتر فرشید مالکی نامه تایید وقت بیمار را می تواند جهت اخذ ویزا به بیمار ارائه دهد که این نامه می تواند برای گرفتن ویزا مفید باشد.

پشتیبانی از بیماران بین المللی

مترجم :

ما به بیماران بین المللی که نیاز به مترجم دارند توصیه می کنیم که خودشان جهت هماهنگی با مترجم پیگیری های لازم را انجام دهند.

ثبت نوبت بیماران بین المللی

بیماران بین المللی قبل از حضور در مرکز باید نوبت خود را ثبت کرده باشند. این فرآیند شامل تماس با دکتر فرشید مالکی و ارائه جزئیات تماس و اطلاعات پزشکی بیمار می باشد. لطفاً اطمینان حاصل فرمایید مدارک پزشکی قبلی و تصاویر پزشکی که در حین ثبت نوبت از طریق Email و یا واتساپ فرستاده اید را هنگام حضور در مطب به همراه خود بیاورید.

مشاوره از راه دور

آقای دکتر فرشید مالکی از راه تلفن و از طریق واتساپ و همچنین اسکایپ مشاوره به بیماران بین المللی می دهند.